.

>> ההרשמה לקורס נפתחה! הקורס מתחיל ב1.9.15 <<

אוטוטו מגיעים החגים בחו"ל - את מוכנה?

אם יש לך חנות באטסי,זה אומר שהלקוחות שלך בחו"ל...

זה גם אומר, שרב לקוחותיך מגיעות ממדינות שבהם עונת החגים מתחילה ברבעון האחרון של השנה,

כלומר בתחילת אוקטובר כבר מדברים באטסי על , HALOWEEN, THANKSGIVING, CYBER MONDAY, BLACK FRIDAY, CHRISTMAS, NEW YEARS…

מכירה את זה, שכולם סביבך מוכרים בטירוף ורק אותך תפסו לא מוכנה?

"איך זה שכולן מוכרות ורק אצלי החנות שוממת"?

כל שנה אני מפספסת, ואין סיכוי שעכשיו אספיק להתארגן על מכירות.."

"לא ידעתי שצריך כזאת היערכות מראש...."

"איזה התאמות אני צריכה לעשות בכלל? במה שונה התקופה הזאת מכל השנה? למה שיהיה הבדל בכלל?"

השאלה הכי גדולה היא: האם את ערוכה ומוכנה לחגים בETSY?

האם את יודעת מה עליך לעשות כדי להיערך לעונת הקניות הכי חשובה בשנה?

האם את יודעת מה לעשות כדי לקחת חלק בחגיגת המכירה?

ובעיקר- מתי חשבת להתחיל להתכונן?? אנחנו לקראת תחילת העונה,
ולנו כאן בארץ יש 2 נקודות לרעתנו- המרחק (כלומר זמן המשלוח שלנו ארוך גם כך, ואין לנו אפשרות לחכות לרגע האחרון, וגם, חגי תשרי יוצאים בדיוק בעונה בה שאר העולם נכנס לקצב עבודה, בדיוק כשאנחנו נחים ובחופש...)

אז מה עושים??

אני רוצה להזמין אותך להתחיל להתכונן כבר עכשיו, ולקחת חלק בתכנית שכוללת קורס כתוב ומובנה,
בן 4 שבועות (במהלך חודש ספטמבר), שיכין אותך בנושאים השונים הקשורים לעונה, יחד עם ליווי אישי שלי,

שילוב מנצח של מסגרת שתאפשר לך להיערך ולהכין את החנות באטסי ואת עצמך

בהנחייה מובנית,

תיישמי את ההכנות בחנות שלך,

תשאלי שאלות ותתיעצי על החנות שלך תוך כדי התקדמות

ותגיעי הכי מוכנה שאת יכולה בזמן הנתון שיש לפניך.

מה כוללת התכנית?

במסגרת התכנית תלמדי להגדיר את המטרה ולהכין תכנית פעולה לזמן מוגדר מראש, לייצר סדר וזמן, לחדד את המותג ולהתמקד בעיקר, דרכים לשיווק החנות ולדיוק מילות המפתח, להתאים את המסרים בחנות לחגיגות ולמועדים השונים שמגיעים ולהיערך מבחינת זמני משלוח.

X שיעורים אינטרנטיים כולל דפי עבודה:

(שיווק) מחקר שוק - כמה חגים? מה מוכרים בהם? איך זה נראה?כמה זמן יש לי? מי קונה את המוצרים (פרסונה), הגדרת ציפיות ביני לביני וביני לבין הפרסונה שלי

הגדרת מטרות - אני רוצה למכור בחג המולד ב10000 ש"ח. האם המוצרים שלי מתאימים? מה יימכר טוב? כמה זמן אני צריכה בשביל להתכונן?איזה ערוצי שיווק ומכירה עומדים בפני? איזה מבצע אעשה?

תכנית עבודה - להיות מדויקת וממוקדת ולפרט את כל הפעולות שאצטרך לעשות, ליצור אבני דרך בדרך ליעד שמחולקות לשיווק, ייצור, מכירה (אריזה, משלוח ושרות לקוחות). לשים מטרות בכל יום

מיתוג  - מה אני רוצה לשדר, איך אני אראה . מה האלמנטים שאני צריכה לעצב לקראת המבצע?

תכנית עבודה להכנת קריאטיב -הכנת הקריאטיב וביצוע בפועל פוטושופ/CANVA וכו

מה אני צריכה להכין מראש? איזה באנרים? לאיזה ערוצי שיווק ומכירה? מה הגדלים? כמה יהיו לכל אחד?

הגדרות החנות1 - קריאטיב

2 - SEO והכנת החנות בכל פינה

הגדרת החנות3 - משלוחים, מדיניות, QA

הגדרות החנות 4-  הכנת המבצע בפועל בחנות  ומחוץ לחנות

מדליקים את השלטר - מתמקדים בשיווק בפועל וביישום תכנית העבודה

 

קורס* בן 4 שבועות, כולו  טקסטואלי, כך שתוכלי להוריד ולהדפיס לך את החומר תוך כדי לימוד

ליווי של לימיצ *בקבוצת פייסבוק סגורה שתוקם במיוחד למטרה זו. הקבוצה תהיה פתוחה ופעילה עד לתאריך 1.11.15, ובה תוכלי להתייעץ, לשתף ברעיונות ולקבל רעיונות לדרכי פעולה.

ובונוס- המדריך הכתוב לחגים, ששוויו 247 ש"ח, מדריך המפרט את כל התאריכים החשובים בעונת החגים באטסי.

קבוצת הפייסבוק בליווי שלי, שקמה למטרת הקורס בלבד, תיסגר ב1.11.15

איך מצטרפים עכשיו ומה ההשקעה שלך?

עלות התכנית  1500 ש"ח למשתתפת, כולל מע"מ

ואפשר לחלק ל-3 תשלומים!

זאת ההזדמנות היחידה שלך השנה להכין את החנות בצורה שיטתית וממוקדת לחגים, 

במסגרת של תכנית שקורית רק פעם בשנה ושכל כולה מיועדת רק למטרה אחת-

לכוון ולדייק את החנות שלך בETSY למכירות בעונת החגים שמתחילה ממש בקרוב!  

ההרשמה מסתיימת בקרוב!

שאלות? התקשרי עכשיו 050-6579600

יש לך שאלות? הנה מה ששאלו מעצבות ויוצרות שהתלבטו אם להצטרף:

מה כ"כ בוער להתכונן עכשיו??

אנחנו בתחילת ספטמבר, החג הראשון המשמעותי שמגיע הוא בסוף אוקטובר, זמני המשלוח מהארץ, בעיקר בתקופת הלחץ של החגים, ארוכים מתמיד, מה שאומר שמשלוחים צריכים לצאת ממך כבר בתחילת אוקטובר, כשאנחנו בעיצומם של חגי תשרי, מתי תכננת להתארגן ולהתחיל למכור?

איך מתבצע הלימוד ובאיזו שפה?

הקורס כולו בעברית, וגם הליווי.
תכני הקורס כתובים באתר הכתה באינטרנט, אליו תקבלי קישור מיד עם הרשמתך וביצוע התשלום. הקורס כולל 8 שיעורים שייפתחו בפניך 2 בשבוע, החל מ1.9.15.

חשוב לציין שמספר המקומות מוגבל, מכיוון שלימיצ נותנת יחס אישי לכל תלמידה ולכל שאלה. המסגרת הקבוצתית מאפשרת ללמוד מהשאלות והתשובות של המשתתפות האחרות, פורמט שהוכח בעשרות קורסים ומסגרות דומות במרכז ללימודי ETSY של לימיצ..

למי מיועדת התכנית?

לבעלות חנות קיימת בETSY עם 20 מוצרים בחנות לפחות! 

למי שמעונינת למכור בעונת החגים, ויודעת שזה לא יקרה מעצמו, ושמדובר בעבודת הכנה וכוונה

למי שמעדיפה ליווי מקצועי וקבוצתי על פני עבודה לבד

הצטרפי עכשיו! 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.