.

הצטרפו עכשיו לקורס אינטרנטי והגדילו מכירות בETSY באמצעות שיווק ממוקד לחנות שלכם 

מצטרפים כאן למטה בלחיצה על הכפתור והקורס ייפתח בפניך מיד!

מה ההשקעה שלך?

השקעתך עומדת על 400 ש"ח לחודש כפול 4 תשלומים = 1600 ש"ח כולל מע"מ

במקום 2520 ש"ח למחזורים רגילים הכוללים תמיכה וליווי של לימיצ

לפרטים נוספים או הרשמה טלפונית התקשרי 050-6579600

BUY NOW

רוצה לקבל הנחה נוספת? לתשלום אחד במחיר של 1500 ש"ח בלבד לחצו כאן 

כשהתחלתי את הקורס של לימיצ הייתי בטוחה שאני "רוצה ואוהבת" לעשות תכשיטים בסגנון וינטג'י (עם תחרות ודברים לא ברורים) בסוף הקורס מצאתי את עצמי "בונה" מותג לתכשיטים לגבר ... כן, כן ! מהפך זאת לא מילה..  יצאתי מהקופסה שלי למקום אחר ממה שאני "אהבתי" לייצר... ברגע שהקהל הגיב, ברגע שעברתי שלב אחרי שלב בקורס, לא הפסקתי להצליח !

קריסטינה, בוגרת קורס שיווק למעצבות

יש לך עסק לעיצוב תכשיטים או עבודות יד אחרות שעובד, אבל את מרגישה שחסר לך הבסיס?

את מוכרת בETSY או בחנות אינטרנטית אחרת, את בטוחה שאת יכולה למנף את המכירות שלך עוד, אבל אין לך מושג איך עושים את זה?

את מוכרת בדוכן קבוע מספר שנים, יש לך לקוחות נהדרות, את רוצה למכור גם באינטרנט, אבל לא יודעת מאיפה להתחיל?

יש לך חנות באטסי כבר תקופה לא קצרה, יש לך מכירות ולקוחות, ואת לא מבינה מאיפה הן באות ומה אפשר לעשות כדי לגרום להן להגיע אליך ולהתענין עוד יותר?

יש לך קו מוצרים מבוסס שנמכר יפה, את חושבת על פיתוח של קו מוצרים חדש, אבל לא יודעת איך לדייק את הקמת הקו החדש כדי לחסוך בזמן ולמכור בהצלחה מההתחלה?

יש יוצרות ומעצבות שאפילו כבר מוכרות פה ושם, אבל אין להן מושג איך הצליחו עד כה, ולכן אין להם מושג מאיפה מתחילים בכלל למכור יותר!

כשיש לך עסק לעיצוב, לעבודות יד, ואת מוכרת, ההרגשה נהדרת,
מלאת סיפוק וכיף.  את מעלה מוצר, יש מכירה, את עוטפת, אורזת
ושולחת/מוסרת את המוצר ואז נכנסת עוד הזמנה. 
לעיתים המכירות האלה מתחילות פתאום, או שהן נמשכות תקופה,
לפעמים גם שנה ויותר, ופתאום יש עצירה במכירות, או ירידה.
 

בלי שום הסבר, בלי הכנה, המכירות יורדות או מאטות,
ואין לך מושג קלוש למה!!
את שומעת סביבך מוכרות נוספות שמצדיקות את ה"מצב"- זה בגלל הגשם,
בגלל החגים, בגלל שאין חגים, בגלל הדואר, בגלל החום, בגלל הקור,
בגלל התחרות, בגלל שאין תחרות...

אבל זאת שמוכרת בחנות או בדוכן לידך ממשיכה למכור כאילו היא
לא שמעה על מגוון התירוצים והסיבות האלה! איך זה יכול להיות??

מנסיוני, אני מנחשת, אפילו "מהמרת", שמעצבות ויוצרות שיש להן מכירות
באופן שוטף ויציב נעזרות במספר פעולות מתוכנן היטב, עבורו הן הכינו
תשתית בזמן שאת "ישנת בעמידה", פשוט כך.
ולמה אני קוראת לזה "לישון בעמידה"?
מכיוון שסיפרו לך שמספיק שתפתחי חנות בETSY, האתר הכי גדול בעולם
למכירה של עבודות יד מכל הסוגים והמינים, והנה- ישר תתחילי למכור!
ובעצם, זה נשמע הגיוני, לא?

אז לא. 
היום לפתוח חנות/דוכן/אתר למכירת העבודות שלך זה כבר לא מספיק!

היום, בשביל למכור את העבודות שלך,
בין אם מדובר בתכשיטים בעבודת יד, כלי בית, אקססוריז, ציורים,
וגם הדרכות לסריגה/תפירה/כל מלאכת יד שתחשבי עליה- הפעילות
שלך חייבת להיות מבוססת על דבר אחד,
פעילות אחת שמסכמת את כל העשייה שלך בעסק,
בו את רוצה למכור את העבודות שלך:
תקשורת!

ותקשורת היא הבסיס לכל פעילות שיווקית שתעשי אי פעם.
למה אני מחברת את התקשורת לשיווק? 
מכיוון ששיווק מאפשר לך תקשורת עם הלקוחות שלך,
אלו שרוצות לקנות ממך,
אלה שמחכות שתעדכני אותן בעשייה שלך,
שישמחו לפרגן לך, שישמחו להיות איתך בקשר
שישמחו להתהדר בתכשיטים ובאקססוריז שהכנת
באהבה רבה!

יש הרבה דרכים לתקשר עם לקוחותיך, כשהאחת הכי בסיסית היום,
נקראת "דיוור ישיר". אבל דיוור ישיר מגובה המעגלים נוספים
שעל מנת לייצר אותם את צריכה לתכנן וליישם,
ובעיקר להבין למה את עושה כל פעולה שהיא בעסק.

זוכרת את המתחרות שלך, שמוכרות כשאצלך העסק ביובש?
הן עושות פעילויות שיווקיות שאת אפילו לא מודעת להן.
או שלא בא לך להיות מודעת אליהן.

תדמייני את המתחרות שלך יושבות, ובפעולה אחת יוצרת
מצב שלקוחות מתחילות לזרום אליהן?

פעילות פשוטה וקלה, שלא מצריכה מהן
אפילו מאמץ יתר- כל מה שהן עושות זה לכתוב מייל והמכירות
מתחילות (ממשיכות :-) לזרום.

זה פשוט כפי שזה נשמע - שולחים אימייל - והמכירות מתחילות להגיע!

ראיתי את זה קורה עבור עשרות יוצרות, מעצבות, יזמים בתחומים שונים,
בקרב תלמידות שלי,
אני בעצמי מחזיקה ברשימה של אלפי לקוחות בזכות
המערכת הזאת, שאני קוראת לה- הגלקסיה האינטרנטית שלי.

אני מקבלת הרבה פניות מיוצרות (ויוצרים) שמוכרות את העבודות שלהן
בדרך זו או אחרת, בין אם דרך דוכן, או אתר, או חנות בETSY או פייסבוק, 
בבקשה שאעזור להן לייצר מכירות, להגיע ללקוחות ולמכור! 

אם יצרת איתי קשר לאחרונה, ודאי שמעת אותי חוזרת שוב ושוב,
אני יכולה לעזור רק למי שמכירה את העסק שלה, שיודעת מי הלקוחות שלה,
שיודעת להסביר מה היא מוכרת, ושמבינה שבלי ה"גלקסיה" הפרטית שלה
מכירות לא יגיעו בקרוב.

לשמחתי, מרבית הפונות אלי מוכנות להיכנס לזה אם רק אעניק להן את הידע שיש לי,
ואלווה אותן תוך כדי תנועה קדימה.

בדיוק עבור אותן מעצבות שרוצות להבין את הבסיס העסקי שלהן
ולייצר יותר מכירות בכוחות עצמן 
הכנתי קורס שיווק בסיסי ומאד מאד מקיף,  
שמיועד למעצבות ויוצרות, שמראה לך 
צעד אחר צעד 
איך לבנות עסק לעבודות היד שלך
שמבוסס על יסודות התקשורת, השיווק והמכירה בETSY ובאינטרנט!

קורס שנותן לך את כל הבסיס שאת צריכה
שיראה לך איך באמצעות הקמת בסיס לקוחות, שיווק ממוקד ואפקטיבי

תוכלי למכור את העבודות הנפלאות שלך! 

מה כולל "קורס שיווק בסיסי למעצבות"?

מקומה הקריטי של התקשורת בעסק שלך, איזה אפשרויות עומדות בפניך ומתי משתמשים בכל סוג?

ה"גלקסיה הפרטית שלך" - המשמעות והחשיבות של ריבוי ערוצי שיווק ומכירות, איך משתלב אתר/בלוג במערכת המכירות והשיווק באופן שוטף

למה מערכת לדיוור היא בסיס העסק שלך, נקים אותה ביחד, ותלמדי איך לעשות בה שימוש להגדלת מכירות

הסבר על מבנה נכון של מייל שיווקי למעצבות + דוגמאות/טמפלטים בסיסיים לשימושך

מיתוג ושפה גרפית 

איך שרות לקוחות טוב ייצר לך יותר לקוחות ולמה זה קשור לתקשורת שיצרת עם הלקוחות שלך?

הבסיס של המכירות שלך- התכנון, שממנו נגזרת הפעילות השנתית, החודשית, השבועית והיומיומית שלך

איך להיות במודעות בלתי פוסקת לשיווק ומכירה ולא כפעילות "נפרדת" מהעשייה העיצובית שלך

הכרות עם כלי גרפיקה ודיוור ישיר

5 אבני היסוד עליהן יקום (או בהעדרן- יפול) עסק למכירת עבודות יד: מסר, שוק, מדיה, ייחוד עסקי וצילום

אפשרויות המכירה שעומדות בפניך אופליין ואונליין

מדיות המכירה העומדות בפניך כמעצבת

למה ETSY כן? ולמה (אולי) לא..

הכרות עם אתר ETSY, איך הוא פונה ללקוחות שלך, איך הוא מפנה אליך לקוחות ולמה שיעשה זאת בכלל?

הסברים טכניים- איך פותחים חנות, מה זה PAYPAL, מרכיבי החנות שלך בETSY והכרות עם מערכת הניהול של האתר

איך כותבים דף פרופיל נכון לחנות?למה דף הABOUT קריטי בETSY, איך תבני מדיניות נכון, איך מוכרים עבודות בהתאמה אישית ומה זה WHOLESALE?

בניית דף מוצר נכון- מה הוא חייב לכלול ולמה יש חשיבות לכל פרט במבנה שלו?

הכרות עם מערכת הניהול של ETSY, אילו כלי קידום היא כוללת ואיך אפשר לקדם את החנות שלך בתוך אטסי?

המוצרים שאת מוכרת- בניית הקולקציה והצגת תמהיל המוצרים הנכון ללקוחות שלך

חלקו וחשיבותו של האמון בתהליך הקניה, איך הוא קשור לתקשורת שלמדת לייצר עם לקוחותיך ולמה זה קשור למכירות?

הידע הכי טוב שלי המבוסס על ניהול עשרות קמפיינים ומכירות באמצעות המייל ב3 השנים האחרונות!

איך מתנהל הקורס?

הקורס הינו קורס באינטרנט, קורס שכולו כתוב עבורך לקריאה ויישום בזמן שאת מחליטה שמתאים לך

רכישת הקורס מאפשרת לך גישה מיידית לקורס (ולחומרים הנלווים) ללא הגבלת זמן

קורס זה הינו קורס ללא ליווי של לימיצ ו/או הצוות הטכני של לימיצ ולכן הינו מיועד לך רק אם את אוהבת ללמוד לבד ובקצב שלך

רק למצטרפות לקורס - ניתן להצטרף בכל שלב לנבחרת של לימיצ, מסגרת סגורה של ליווי למעצבות דרך קבוצה בפייסבוק בעלות של 350 ש"ח לחודש עם התחייבות ל3 חודשים בכל פעם.

"!!Beyond Expectations"


"בעקבות מה שלמדתי בסדנא, קיבלתי תודה מקרב לב, שני חיבוקים, והזמנה לאירוע פרטי שינכחו בו 15 מחברותיה הטובות, לבוא עם מיטב מוצרי המתאימים לקהל יותר בוגר...

שרי FlowerworksBySari.etsy.com

מיכל גל מרקו מ"מיכוש":

"אני רואה שכולן עסוקות בחשיבה ולימוד על ה"פצצה" שלימיצ זרקה פה חחח.... רציתי לספר לכן שהשוק שהיא הכניסה אותי אליו וההכרח להתמקד עשו את שלהם וגרמו לי להפסיק להתפזר לכל הכיוונים ואתמול כבר ידעתי בדיוק מה אני רוצה לעשות והתיישבתי לעבוד על קול'קציה חדשה ממוקדת וזה מרגש אותי מאד."

מיכל micush.etsy.com

למי מתאים "קורס שיווק בסיסי למעצבות"?

למי שיש לה מוצר טוב, שמעונינת לייצר מכירות באופן קבוע ומתוכנן מראש

למי שיש לה לקוחות, וירטואליים, "פיזיים" או גם וגם, והיא שואפת להכיר אותם לעומק ולייצר עימן

תקשורת קבועה

למי שיודעת שחסר לה ה"משהו הזה" שמביא מכירות, ורוצה לפענח אחת ולתמיד "איך זה עובד"?

למי שמעונינת להמשיך לנהל את המכירות בעסק שלה תוך כדי הקמת פעילות מובנית שיוצרת אותם

למי שמעונינת ללמוד איך עושים זאת לבד, בלי טובות ועזרה של אחרים

למי שמעונינת לחסוך בעלויות של גיוס אנשי שיווק לעסק שלה, עלויות  שמגיעות לכ- 3000 ש"ח בחודש!

למי שרוצה להבין מה נדרש ממנה כבעלת עסק על מנת לייצר מכירות (בין אם היא תעשה את השיווק לבד או תיעזר בגורם חיצוני)

מה מקבלים ב"קורס שיווק בסיסי למעצבות"?

את הבסיס למכירות של עבודות יד, תכשיטים, אקססוריז, מתנות לבית ועוד, תוך בחירה במדיות הנכונות לכל (ETSY, אינטרנט, דוכנים, ירידים ועוד)

את כל הידע שמעצבת או יוצרת צריכה כדי להקים ולהפעיל מערכת דיוור אפקטיבית לעסק שלה

הדרכה טקסטואלית בקורס של חודשים! כל אחד מהתלמידים מקבל סיסמה אישית וקישור לאתר הכתה של הקורס. בכל שיעור הדרכה כתובה. בנוסף, בהתאם לתכני השיעור, יתוספו דפי תרגול ו/או קטעי וידאו מוקלטים מראש.

במהלך הקורס נקים ביחד מערכת דיוור כך שתוכלו לתרגל ולשלוח מיילים ממש תוך כדי הלמידה! להבדיל משיעורים פרונטליים הקורס (והשיעורים) נשארים ברשותך לתמיד.

בונוס: קורס הקמה, ניהול וקידום חנות בETSY בשווי 1200 ש"ח

הקורס המלא להקמה, ניהול וקידום חנות בETSY, קורס טקסטואלי שכולו באינטרנט,
המלמד אותך:

  • איך לפתוח חנות בETSY, עם כל החידושים, השינויים והעדכונים שנעשו בETSY ממש עד החודש האחרון
  • איך לנהל את החנות
  • איך להקים דפי מוצר בצורה מובנית ונכונה
  • איך מקדמים את החנות מתוך ETSY!

הקורס משלים (ומושלם) במיוחד עבור מי שלומדת שיווק במקביל והוא ייפתח לך ביחד עם תכני קורס "שיווק בסיסי למעצבות".

מצטרפים כאן בלחיצה על הכפתור והקורס ייפתח בפניך מיד!

מה ההשקעה שלך?

השקעתך עומדת על 400 ש"ח לחודש כפול 4 תשלומים = 1600 ש"ח כולל מע"מ

במקום 2520 ש"ח למחזורים רגילים הכוללים תמיכה וליווי של לימיצ

לפרטים נוספים או הרשמה טלפונית התקשרי 050-6579600

BUY NOW

רוצה לקבל הנחה נוספת? לתשלום אחד במחיר של 1500 ש"ח בלבד לחצו כאן 

זאת ההזדמנות שלך ללמוד וליישם מיד שיטה ודרך ברורה, שתאפשר לך להגדיל את המכירות שלך, לבסס את הקשר עם לקוחותיך, ולייצר מנגנון מכירה ברור ועקבי בעסק שלך באינטרנט!

מתי מתחיל הקורס ואיך זה עובד?

הקורס הוא קורס עם שיעורים באינטרנט, שכולם נפתחים עבורך עם הסדרת התשלום.

ברגע שאת מסדירה את התשלום ישלח אליך מייל עם החשבונית.

לאחר קבלת המייל בדקי שקיבלת הזמנה לכניסה לדף הקורסים שלך ב"לימיצ - המרכז ללימודי שיווק 
למעצבות אונליין ETSY". לפעמים מיילים מגיעים לתיקיות ספאם או לתיקיות אחרות ולא מוצאים אותם, לכן
אם לא קיבלת מייל עם שם משתמש וסיסמא תוך 12 שעות מההרשמה שלחי לי מייל חוזר למייל עם אישור התשלום ואסדיר זאת מולך!

הנה תשובות לשאלות שנשאלתי בעבר, ואולי עולות גם לך בראש עכשיו:

מה הקורס יתן לי?

בסיום הקורס תדעי לאפיין את העסק שלך כך שיהיה עסק לעיצוב ומכירות, תדעי לומר מה את מוכרת באמת (לא רק "אני מוכרת תכישטים" כמו שכולן אומרות וחושבות)
תדעי לפנות ללקוחות שלך, תדעי להפעיל מערכת דיוור וגם איך לשלוח ללקוחות שלך מיילים שיווקיים.
אם אין לך חנות בETSY ואת רוצה שתהיה לך, תפתחי אותה במהלך הקורס לפי טיפים יקרי ערך שתקבלי במהלך הקורס והליווי שלי, תדעי איך למנף את המכירות שלך מתוך החנות, אל החנות, מתוך אטסי ומחוץ לאטסי.
אם תחליטי לא לפתוח חנות בETSY , יהיו בידיך כלים לבחירת הפלטפורמות הנכונות לך, כמו גם הנחיות מאד ברורות למכירה בכל פלטפורמה שתבחרי!

האם יש גם הדרכה פרונטלית?

לא, ההדרכה אינה פרונטלית והיא מועברת כולה דרך המחשב. ממשובים שקיבלתי ממאות תלמידותיי, יש ללימוד מהאינטרנט יתרון אדיר, בו ניתן לשוב ולקרוא בכל שלב, ליישם, אפילו להתרחק מהמחשב, ולחזור בהמשך כשיותר נח. רב התלמידות בקוסים הללו הן אמהות צעירות, עובדות בעבודה נוספת, או שהן פנויות רק בשעות מסוימות במהלך היממה- ועבורן זוהי שיטת הלימוד המנצחת!

יש לי לקוחות אבל מעט מאד מיילים שלהם, האם הקורס יעזור לי?

בהחלט! לרב התלמידות שלי לא היו מיילים של הלקוחות שלהן, ולכן בהדרכה נלמד איך לאסוף מיילים בצורה נכונה, ובעיקר, איך לשמור ולסדר את המיילים הללו ליצירת תקשורת שוטפת ודו צדדית עם לקוחותייך!

מי מעביר את הקורס ונותן ליווי?

את ההדרכה כולה מעבירה לימיצ, לימור חיים מתתיהו, מעצבת ומדריכה של מאות מעצבות עד היום. הקורס הינו קורס כתוב המועבר בשיעורים מובנים באתר הקורס באינטנרט.

האם בהדרכה את מלמדת על פייסבוק, דפי נחיתה ובלוג?

בקורס זה אני מלמדת אותך על חשיבות הקמת ה"גלקסיה הפרטית שלך", שעשויה, לפי בחירתך ומה שמתאים לך, לכלול גם בלוג, דפים בפייסבוק ודפי נחיתה. הקורס לא כולל הנחייה טכנית להקמת בלוג או דפים ברשתות חברתיות. בקורס נכללת הדרכה להקמת מערכת דיוור מקצועית וניתןבמתנה קורס מלא להקמה של חנות בETSY.

האם ההדרכה טכנית?

רב תכני הקורס אינם טכניים, אלא עסקיים ונועדו לאפשר לך למכור אתה עבודות שלך.
חלק מהתכנים מתייחסים לפעילות באינטרנט, תוכן חשוב מאד עבורך,במיוחד אם את רוצה למכור באינטרנט.

אם זה כ"כ פשוט- מדוע שלא אתנסה לבד?

לי לקח כמה שנים טובות וליווי של מאות מעצבות לגבש את התכנית הנוכחית. ההדרכה באה למקד אותך בדיוק בפעולות שאת צריכה לעשות, להסביר לך איך לייצר לך לקוחות ולא רק עבודות יד...איך לפנות ללקוחות שלך, ובעיקר אילו מסרים ובאיזה דרכים לייצר תקשורת.

אני מקבלת הרבה מאד מיילים שיווקיים ביום, ונחמץ לי הלב על טעויות קריטיות שנעשות בתום לב, טעויות שעולות למעצבות בזמן יקר ובחוסר הצלחה.

השקעתך עומדת על 400 ש"ח לחודש כפול 4 תשלומים = 1600 ש"ח כולל מע"מ

במקום 2520 ש"ח למחזורים רגילים הכוללים תמיכה וליווי של לימיצ

לתשלום אחד במחיר של 1500 ש"ח בלבד לחצו כאן 

BUY NOW

שיווק תמיד היה הצד הכי פחות מפותח בעסק שלנו.
כבר שנים אנשים שואלים אותנו איפה אפשר למצוא אותנו באינטרנט ולי כבר היה ממש לא נעים לענות שפשוט אי אפשר..
רציתי לעשות משהו בקשר לזה אבל בכל ניסיון שעשיתי הרגשתי אבודה בים סוער של מידע, שוטטתי פה ושם ובסוף התייאשתי די מהר מלהבין מה הולך שם.
לא נעים להגיד אבל חשבתי לעצמי שפשוט לא נולדתי בשנים הנכונות, שלא גדלתי לתוך השפה הזו אז פשוט אין לי סיכוי להבין (ואני רק בת 33, לא בת 73).
הקורס היה מבחינתי נסיון אחרון לפני שאני מוותרת על כל העניין.
כבר מהשיעור הראשון הרגשתי כאילו מישהו פשוט נותן לי יד ויוצא יחד איתי אל המסע הזה.
כאילו שהאינטרנט הזה כבר פחות מאיים עלי כי יש לי בו פינה קטנה משל עצמי, יש בו פורום שאני יכולה לכתוב בו גם שאלות ממש טיפשיות ומישהו, מישהי בעצם, על בטוח תענה.

ממש אשמח אם דעתי תשמש כעדות, גם ככה אני כבר כמה חודשים "מעידה" את זה לכל מי שרוצה לשמוע (-:

ריבי פרלוב, adamverivi.etsy.com

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.