ההדרכה התקיימה, מלאי פרטים לקבלת הקישור להקלטה:
איך עורכים מחקר משתמשים באתר אטסי?
מה תפקידם של אנשי המחקר, מנתחי המידע ומומחי ממשק המשתמש בחנות שלך?
מה יודעים באטסי לומר לך על הלקוחות שלך?
“Market intelligence and surveys Etsy runs show a consumer trend towards people looking for authenticity. In a world of sameness, buyers are looking for the perfect item, often tailored to them, which comes with the soul and story. And this is a key and growing thing which buyers seek from us.” - Jemma Ahmed, Director, Global Market Research
הצטרפי להדרכה במחשב, מהבית,
בה אעביר את המצגת שעברתי בכנס "מנהלי קהילות אירופה של אטסי"
Crafting Insights at Etsy
ההדרכה התקיימה, מלאי פרטים לקבלת הקישור להקלטה:
על מה נדבר בהדרכה?
איך עורכים מחקר משתמשים באתר אטסי?
מה תפקידם של אנשי המחקר, מנתחי המידע ומומחי ממשק המשתמש בחנות שלך?
מה יודעים באטסי לומר לך על הלקוחות שלך?
מי קובע איך תיראה החנות שלך?
למה יש פיצ'רים חדשים שנעלמים לפני שכולם ראו אותם?
איך מחליטים באטסי איזה פיצ'ר חדש ייכנס ואיזה ישן יעלם?
מי אני ולמה לך ללמוד ממני?
מדריכה אטסי ומלווה מעצבות בשיווק וקידום חנויות משנת 2007 באמצעות קורסים פרונטליים, קורסים אינטרנטיים וייעוץ אישי
מובילה את קהילת אטסי ישראל EtsyIsrael בפייסבוק, אתר אטסי, ומייצגת את הקהילה הישראלית מול Etsy בכנסי החברה בחו
בעלת תואר ראשון בעיצוב טקסטיל ואופנה בשנקר, ותואר שני בעיצוב תעשייתי בטכניון עם נסיון של 20+ שנים בהייטק
ההדרכה התקיימה
להרשמה לקבלת קישור להקלטה מלאו פרטים כאן:
< חשוב - הדברים נכתבים בלשון נקבה אך מיועדים לנשים וגברים כאחד! >
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר