אם משפט אחד או יותר מאלו שכאן למעלה מוכרים לך,
והחלטת שהגיע הזמן למכור לחו"ל כמו המעצבות הותיקות
סביר להניח שהבנת שהמקום הכי נכון בשביל חנות עבור
המוצרים שלך זה אתר Etsy.
אבל עברו הימים שאטסי היה אתר קטן, שאפשר היה
להשתלט עליו ולהבין מה הולך שם לבד, היום הרבה יותר
מעצבות ויוצרות שפתחו חנות ללא ליווי והדרכה מסודרת
מדווחות שהן מיואשות, הלכו לאיבוד בשלל השינויים שהאתר
עושה כל הזמן, ושגם אם כבר למדו חלק מסוים באתר, הן
בכלל לא מבינות למה זה טוב, ואיך למנף את זה למכירות וחשיפה.
הענין הוא, שאין היום אלטרנטיבה טובה יותר לעסק בינלאומי
אין אלטרנטיבה טובה יותר מEtsy לחנות לעבודות יד באינטרנט!
והנה הסיבות:
1. עלויות הקמה - על מנת לפתוח חנות באטסי תצטרכי להשקיע 20 סנט. כן, 20 סנט. כל מוצר נוסף שתעלי לחנות יעלה לך בדיוק 20 סנט נוספים. איפה עוד בעולם יש אתר שזו עלות ההקמה שלו?
2. עלויות תחזוקה - מרגע שפתחת את החנות אין לך עלויות אחסון לאתר, אין תוספות בתשלום. מה כן יש לך? חנות באינטרנט לעבודות שלך, מערכת ניהול ידידותית למשתמש, מערכת קידום פנימית של אטסי, מערכת סטטיסטיקות כדי שתוכלי ללמוד נתונים על החנות וגם מערכת קידום פנימית שמאפשרת לך קישור לכל הרשתות החברתיות הגדולות (פינטרסט, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם) וגם לחנות גוגל!
3. מבנה פשוט שמתאים לכל מותג - ניתן למתג את החנות בצורה קלה, על ידי שיבוץ תמונת לוגו, באנר בראש החנות ותמונה אישית שלך. בנוסף, אטסי מאפשרים ומעודדים שתכתבי מי את, מה עומד מאחורי החנות שלך, למה את מעצבת ויוצרת, מה מניע אותך- באטסי אוהבים מאד יצירתיות, עיצוב ויחס אישי- גם המוכרות מדווחות על כך וגם הקונות!
4. נישה ייחודית - אטסי הוא האתר הכי גדול היום שמתרכז בקהל של אוהבות יצירה, עיצוב, חומרי גלם ליצירה ומוצרי שוק הפשפשים. רב המוכרים הן- מוכרות, ורב הקונים הם ..קונות! לכן, האתר כולו מרגיש עיצוב, נשיות, כייפיות ו..כל מה שנשים כמוך אוהבות, ויש בו קהילה נלהבת של שיתוף ויצירה.